Márkaértékek

Már 1966-ban olyan értékeket fogalmaztunk meg vállalati alapelveinkben, amelyek kisebb módosítások után még ma is irányadók az önmegfogalmazásunk számára. Ezek összesítve meghatározzák márkánk személyiségének karakteres profilját. Egyenként tekintve körülírják a szellemiséget, az atmoszférát és azt a kezelési formát, amely kultúránkat teszi ki. Másként tekintve kifejezi a specifikus teljesítményjelzést, amely ebből fakad.

Gemeinsam

Együtt

Kapcsolatunk ügyfeleinkkel partneri és fair: a siker a közös célunk. Alkalmazottaink számára jó fejlődési esélyeket biztosítunk.

Verantwortlich

Felelősség

Elismerjük gazdasági, környezeti és szociális felelősségünket. Célunk a klíma védelme és a természetes életfeltételek fennmaradása.

Innovativ

Innovatív

Szakmánk műszaki úttörői vagyunk és a jövőben is részt veszünk a műszaki fejlődés meghatározásában.