Gelebte Markenwerte

1966 wurden die Viessmann Unternehmensgrundsätze erstmals formuliert. Sie waren und sind wichtige Leitlinien für unseren Erfolg. Um die Unternehmenskultur auf die disruptiven Umfeldveränderungen auszurichten, die mit der Digitalisierung einhergehen, wurde der Wertekodex in 2016 neu ausgerichtet. Erklärtes Ziel ist es, Kreativität und Eigenverantwortung im Unternehmen zu stärken und damit die Innovationskraft sowie die schnelle Umsetzung guter Ideen zu fördern.

Die Werte sind Richtschnur für unser tägliches Handeln.


Márkaértékek

Már 1966-ban olyan értékeket fogalmaztunk meg vállalati alapelveinkben, amelyek kisebb módosítások után még ma is irányadók az önmegfogalmazásunk számára. Ezek összesítve meghatározzák márkánk személyiségének karakteres profilját. Egyenként tekintve körülírják a szellemiséget, az atmoszférát és azt a kezelési formát, amely kultúránkat teszi ki. Másként tekintve kifejezi a specifikus teljesítményjelzést, amely ebből fakad.

Gemeinsam

Együtt

Kapcsolatunk ügyfeleinkkel partneri és fair: a siker a közös célunk. Alkalmazottaink számára jó fejlődési esélyeket biztosítunk.

Verantwortlich

Felelősség

Elismerjük gazdasági, környezeti és szociális felelősségünket. Célunk a klíma védelme és a természetes életfeltételek fennmaradása.

Innovativ

Innovatív

Szakmánk műszaki úttörői vagyunk és a jövőben is részt veszünk a műszaki fejlődés meghatározásában.